IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 19 iulie 2012

IONUT POPA: „SA AM BANII OTELULUI, AS LUA-O DE NEBUN PRIN BAHLUI DACA NU AS LUA TILTUL!“

Antrenorul echipei CSMS Iaşi, Ionuţ Popa, a declarat joi, în cadrul unei conferinţe de presă, că ar fi mai spectaculos un campionat cu play-off şi play-out, deoarece şi aşa echipele sunt împărţite în funcţie de bugete şi de valoare. „Cred că ar fi mai bine un sistem de play-off şi play-out în campionatul intern. Şi aşa valorile sunt împărţite în Liga I. Sunt vreo şapte-opt echipe (CFR Cluj, Steaua, Dinamo, Rapid, FC Vaslui, Oţelul Galaţi şi Petrolul) care se vor bate pentru titlu, iar restul pentru salvarea de la retrogradare. Iaşul, Chiajna, Turnu Severin, Bistriţa, «U» Cluj, Braşov sau Viitorul sunt toate o apă şi-un pământ. Diferenţa o va face până la final determinarea. În această luptă, cred că noi avem atuul tinereţii. Avem nu mai puţin de 12 jucători care au sub 21 de ani“, a spus Ionuţ Popa. Tehnicianul ieşenilor a mai precizat că, dacă ar avea bugetul de care dispune Oţelul Galaţi, nu ar concepe să nu ia titlul de campioană: „Am înţeles că cei de la Oţelul, cu care jucăm în prima etapă, vor avea un buget de 18 milioane de euro. Păi, eu să am banii Oţelului, aş lua-o de nebun prin Bahlui dacă nu aş lua campionatul!“

Niciun comentariu: