IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 26 iulie 2012

IONUT POPA: „TUCUDEAN SA JOACE, DAR SA NU DEA GOL, PENTRU CA IL SPUN FAMILIEI!“

Antrenorul echipei CSSM Iaşi, Ionuţ Popa, a declarat joi, în glumă, cadrul unei conferinţe de presă, că spera ca atacantul echipei Dinamo Bucureşti, George Ţucudean, să facă un meci bun împotriva echipei sale duminică, dar să nu înscrie. „Sper ca Ţucudean să joace bine, dar să nu dea gol în partida cu noi! Dacă face cumvga pe nebunu’ şi înscrie, să ştie că îl spun şi lu’ taică-su şi lu’ bunică-su, pe care îi ştiu foarte bine. Lăsând gluma la o parte, vom avea un meci foarte greu cu Dinamo, o echipă matură, care are un sistem de joc interesant. Pentru a o învinge pe Dinamo, trebuie întâi să o poţi bloca şi pe urmă să-i pui probleme“, a spus Ionuţ Popa. Tehnicianul ieşenilor a mai adăugat că disputarea partidei pe „Arena Naţională“ să fie o motivaţie în plus pentru tinerii săi jucători: „Noi ne-am pregătit bine în această săptămână şi am încercat să trecem peste înfrângerea nemeritată din partida cu Oţelul. Am fost supăraţi, dar trebuie să mergem mai departe. Eu sper ca tinerii mei jucători să aibă o motivaţie în plus pentru că vor juca pe cel mai frumos stadion din ţară“.