IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 21 iulie 2012

SOC LA CSMS IASI: IONUT POPA A PLECAT!

Antrenorul echipei CSMS Iaşi, Ionuţ Popa, a declarat sâmbătă că a părăsit echipa din cauza problemelor de lot. „Astăzi (n.r. - sâmbătă) am plecat acasă spre Arad. Am tot aşteptat să am un lot cu care să putem face faţă în Liga I, dar nu s-a putut. Mai mult, vineri am mai pierdut doi jucători după ce Onofraş şi Gado nu s-au înţeles cu conducerea clubului. Nu pot sta să mă fac de râs“, a spus Ionuţ Popa. Tehnicianul formaţiei ieşene a mai adăugat că nimeni din conducerea clubului nu a încercat să-l facă să revină asupra deciziei de a pleca: „Am încercat să port nişte discuţi icu primarul Gheroghe Nichita, dar nu s-a putut. Nimeni nu a încercat să mă fac să-mi schimb decizia. Doar jucătorii au încercat, dar le-am explicat că aşa nu se poate. Îmi pare rău că nu am putut construi o echipă la Iaşi aşa cum am vrut eu“.

Niciun comentariu: