IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 11 octombrie 2011

CATALIN MOROSANU: "MECIUL CU DUYVIS VA FI UNUL DE «CARE PE CARE»!"


Luptătorul de K1 ieşean, Cătălin Moroşanu, a declarat marţi că se aşteaptă la un meci foarte greu în compania olandezului Sander Duyvis, la Gala „Super Kombat“, ce va avea loc sâmbătă, la Piatra Neamţ.
„Meciul cu Duyvis va fi unul de «care pe care»! Am înţeles că Duyvis este un luptător care se pregăteşte la sala lui Badr Hari. Chiar dacă este necunoscut ca nume, vreau să vă spun că este un luptător foarte puternic, un «ciocănar», aşa, pe stilul meu. Eu vreau să progresez ca sportiv şi am nevoie de astfel de meciuri foarte tari“, a spus Cătălin Moroşanu.
Celălalt ieşean care va lupta în Gala de la Piatra Neamţ, Sebastian Ciobanu, a precizat că vrea să continue seria victoriilor lui Moroşanu în faţa turcilor: „M-am hotărât să continui eu lupta lui Cătălin cu turcii şi să-l bat pe Ali Cenik! Ştiu că are porecla «Tornada», datorită loviturilor spectaculoase pe care le aplică, dar cu mine nu-i va merge“.

Iată programul complet al Galei „Super Kombat“:
- Meci de rezervă
Lucian Dănilencu (România) – Jantje Siersma (Olanda)

- Semifinala A „piramidă“
Erhan Deniz (Turcia) – Rodney Glunder (Surinam)

- Semifinala B „piramidă“
Wendell Roche (Olanda) – Marian Baryla (Polonia)

- Superfight 92 Kg
Bogdan Stoica (România) – Leon Miedema (Surinam)

- Superfight +96 KG
Sebastian Ciobanu (România) – Ali Cenik (Turcia)

- Superfight +96 KG
Ionuţ Iftimoaie (România) – Luca Panto (Italia)

- Superfight +150 KG
Alexandru Lungu (România) – Bob Sapp (USA)

- Superfight +96 KG
Cătălin Moroşanu (România) – Sander Duyvis (Olanda)

- Finală titlul Wako Pro World 67 Kg
Ionuţ Atodiresei (România) – Diogo Neves (Portugalia)

- Finala „piramidei“
Învingător Semifinala A – Învingător Semifinala B.

Niciun comentariu: