IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 28 octombrie 2011

SVEN GORAN ERIKSSON: „ROMANIA A PRODUS MEREU JUCATORI BUNI “


Unul dintre cei mai titraţi antrenori din lume, Sven Goran Eroksson, a declarat vineri, la Iaşi, că România a produs mereu jucători talentaţi.
„Am mai fost în România de multe ori. Am jucat fotbal aici cu Benfica, cu Goteborg. Am făcut şi vizite private. România a produs mereu fotbalişti buni. Din punct de vedere tactic, România a avut mereu fotbalişti foarte buni. Aveţi o ţară care a fost mereu bună din punct de vedere fotbalistic. Îmi amintesc că în urmă cu mulţi ani, când eram antrenor la Benfica, am jucat împotriva Universităţii Craiova, în semifinala Cupei UEFA. Au fost două meciuri extrem de dificile, noi calificându-ne graţie golului înscris în deplasare“, a spus Sven Goran Eriksson.
Tehnicianul, care a pregătit ultima oară gruparea engleză Leicester, a mai precizat că nu ştie dacă va mai antrena: „Deocamdată nu ştiu dacă voi mai antrena. Rămâne de văzut dacă voi avea oferte“.
Sven Goran Eriksson a fost prezent la Iaşi la invitaţia unei societăţi financiare londoneze, care a sponsorizat evenimentul "Seara Campionilor Mondiali", o reeditare a meciului disputat în preliminariile CE-1984 între România şi Italia.
Partida dintre componenţii echipelor naţionale din 1983 ale României şi Italiei s-a terminat la egalitate, scor 3-3 (2-0).

Niciun comentariu: