IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 6 octombrie 2011

IONUT POPA: "INDIFERENT CINE PROMOVEAZA, VA AVEA NEVOIE DE INTARIRI"


Antrenorul echipei CSMS Iaşi, Ionuţ Popa, a declarat că indiferent ce echipe vor promova din Seria I a ligii secunde, acestea vor avea de întăriri serioase pentru a rămâne în Liga I.
„Am avut timp până acum să văd cam toate echipele din seria noastră şi cred că orice formaţii vor promova, acestea vor fi nevoite să aducă mulţi jucători valoroşi pentru a rămâne în prima ligă. În ceea ce ne priveşte, nu cred că este suficient să aduci mulţi jucători noi şi un antrenor şi gata, pui obiectiv promovarea. Să nu punem căruţa înaintea cailor! Şi eu vreau să promovăm, dar nu ştiu dacă facem ceva fantastic, pentru că nu rezistăm în Liga I“, a spus Ionuţ Popa.
Referitor la arbitrul Alexandru Deaconu, care va conduce la centru derby-ul de sâmbătă, de pe teren propriu, cu Viitorul Constanţa, Popa a menţionat că îi este foarte simpatic: „Eu nu iubesc arbitrii, dar Alexandru Deaconu îmi este cel mai simpatic dintre toţi arbitrii. La ultimele jocuri, nişte arbitrii tineri au greşit în defavoarea noastră. Mă aştept de la Deaconu, un arbitru cu experineţă, să arbitreze perfect. Dacă va arbitra bine, pentru mine va însemna că a arbitrat slab!“
Ionuţ Popa a mai precizat că arbitrajul românesc ar fi mult mai bun condus de Ion Crăciunescu.
„Am auzit că ar fi ceva probleme cu venirea lui Ion Crăciunescu în fruntea arbitrajului românesc. Eu aş vrea să conducă arbitrajul românesc. Când Crăciunescu a fost şef la arbitri, jucam oriunde, fără să mă intererseze cine mă arbirează, pentru că ştiam că arbitrii sunt corecţi“, a conchis Ionuţ Popa.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Din pacate, Iasul are nevoie acum de intariri, nu doar dupa ce va promova - daca o va face la finele acestui sezon. Ionut Popa nu promoveaza pusti din Iasi la prima echipa. A facut-o o singura data, si atunci si-a batut joc de un fotbalist care putea sa creasca aici... Daca n-avem bani, macar sa ridicam tinerii din oras, pentru ca altfel se vor lupta pentru orasul lor...