IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 21 octombrie 2010

ADRIAN FALUB: „N-AM VENIT LA IASI SA FAC REVOLUTIE, CI EVOLUTIE!“


Noul antrenor al echipei ACSMU Poli Iasi, Adrian Falub, care a semnat cu gruparea din dealul Copoului un contract pana la sfarsitul sezonului, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca nu a venit sa schimbe totul la formatia ieseana, ci din contra, sa faca performanta.
„Astazi (n.r. – joi) am semnat cu Poli Iasi un contract pana la sfarsitul sezonului, cu posibilitate de prelungire. Vreau de la inceput sa spun ca n-am venit la Iasi sa fac revolutie, ci evolutie! Echipa este acum la mijlocul clasamentului, dar eu cred ca are potential sa promoveze. Nu pot sa garantez nimic, doar ca vom munci foarte mult si, cu ajutorul lui Dumnezeu, ne vom atinge obiecitvul propus, promovarea in Liga I. Staff-ul meu va fiu format din Marius Suller si Florin Stancioiu, ca antrenori secunzi, si Ioan Campeanu, ca antrenor cu portarii. Mi-as fi dorit sa continue si domnul Narcis Ciocarlan ca antrenor secund, deoarece stia bine echipa, insa acesta a nu a mai dorit. Pentru a cunoaste mai bine echipa, maine (n.r. – vineri) vom pleca intr-un stagiu de pregatire la Campulung Moldovenesc, urmand ca de acolo sa mergem direct saptamana viitoare la Craiova, pentru partida cu Gaz Metan CFR“, a spus Adrian Falub.
Presedintele gurparii iesene, Grigore Sichitiu, a precizat, in cadrul aceleasi conferinte de presa, ca isi doreste ca Adrian Falub sa-si imbogateasca C.V.-ul cu inca o promovare in Liga I: „Ma bucur ca am gasit un antrenor cu experienta, care a mai promovat si alte echipe in Liga I si, care spre norocul nostru, era liber de contract. Eu sper ca Adrian Falub isi va putea trece o noua promovare in Liga I in C.V., dupa cele reusite cu Universitatea Cluj, Unirea Alba Iulia si FCM Tg. Mures. Principala problema la echipa ramane in continuare compartimentul ofensiv si tocmai de aceea sunt in discutii cu trei jucatori din strainatate, care pot evolua pe postul de atacant si care urmeaza sa vina in probe la noi“.

Niciun comentariu: