IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 19 octombrie 2010

IONUT POPA: „ORICINE VINE ANTRENOR LA IASI, TREBUIE SA PROMOVEZE!“


Fostul antrenor al echipei ACSMU Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat marti ca gruparea din dealul Copoului este principala candidata la promovare si, indiferent cine va veni tehnician, formatia trebuie sa revina in Liga I.
„Ma bucur ca am reusit in cateva etape sa incheg o echipa care sa se bata cu principalele favorite la promovare. Am demonstrat acest lucru in partida cu Petrolul, cand am castigat de o maniera clara. Am reusit impreuna cu presedintele Sichitiu sa aducem nite jucatori destul de buni, care incep sa joace la adevarata valoare. Eu cred ca oricine vine antrenor la Iasi, trebuie sa promoveze! Ca va fi Falub sau altcineva, acesta va fi obligat sa duca in echipa in prima liga“, a spus Ionut Popa.
Tehnicianul a mai adaugat ca nu va mai veni niciodata sa conduca formatia ieseana: „Asta este viata de antrenor, astazi esti la o echipa, maine nu. Oricum, niciodata nu voi mai veni ca antrenor la Iasi! Niciodata! Nu am nimic cu nimeni, dar nu mi se pare corect cum am fost demis. Astazi (n.r. – marti) imi voi rezilia contractul cu Poli Iasi. Chiar astept o hartie oficiala prin care sa mi se spuna de ce am fost dat afara. Sa am si eu ce citi la batranete!“

Niciun comentariu: