IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 20 octombrie 2010

ADRIAN FALUB: „OBIECTIVUL ECHIPEI RAMANE PROMOVAREA IN LIGA I“


Noul antrenor al echipei ACSMU Poli Iasi, Adrian Falub, a declarat miercuri, dupa discutia purtata cu primarul Iasului, ca obiectivul gruparii din dealul Copoului ramane promovarea in Liga I.
„Am venit la Iasi cu gandul de a munci la o echipa de traditie a fotbalului romanesc. M-a bucurat oferta venita din partea oficialilor ieseni si sper sa fac performanta la Iasi. Obiectivul echipei ramane promovarea in Liga I. Vreau sa-i cunosc cat mai repede pe jucatori si sa-i fac sa inteleaga ca un oras asa mare ca Iasul nu poate sta in Liga a II-a“, a spus Adrian Falub.
Primarul Iasului, Gheorghe Nichita, a precizat ca spera ca Adrian Falub sa duca formatia ieseana in prima liga: „Ma bcuur ca Falub a acceptat propunerea venita din partea domnului Negoita si din partea domnului Sichitiu. Eu l-am asigurat de tot sprijinul meu si sper ca va reusi sa aduca formatia ieseana in Liga I. Vreau ca zilele urmatoare sa discut cu domnul Negoita deoarece vreau unitate la aceasta echipa, pentru ca nu mi-a placut modul in care s-a renuntat la Ionut Popa“.

Niciun comentariu: