IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 15 octombrie 2010

IONUT POPA: „MI SE RUPE DE CE SPUNE NEGOITA! MI SE FALFAIE!“


La finalul partidei cu Petrolul Ploiesti, antrenorul Ionut Popa a reactionat dur la decizia finantatorului Ionut Negoita de a-l demite.
„Am aflat ca am fost demis. Imi fac bagajele si plec. Daca Negoita se pricepe la fotbal inseamna ca ar trebui sa i se dea carnet de antrenor, licenta PRO si sa antreneze el echipa! Il salut din mers! Era normal sa ma anunte pe mine primul, nu pe ziaristi. Mi se rupe de ce spune Negoita! Mi se falfaie de Negoita, de primar sau de Sichitiu!“, a rabufnit Ionut Popa.
Tehnicianul a mai adaugat ca dedica victoria in memoria socrului sau si surorii sale.

Niciun comentariu: