IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 28 octombrie 2010

PENICILINA IASI S-A RETRAS DIN CAMPIONAT


Directorul clubului de volei feminin Penicilina Iasi, Nicu Roibescu, a declarat joi ca a luat decizia de a retrage echipa din campionat din cauza problemelor financiare.
„Dupa mai multe incercari de a aduce un sponsor la echipa, am ajuns la concluzia ca nu ma pot umili in continuu. De aceea, am luat decizia de a ne retrage din campionat! Vreau ca va spun ca in primele patru etape de campionat, m-am imprumutat si am platit tot ce a fost nevoie. Daca tinem cont ca un meci acasa costa numai 4.000 de lei baremul de arbitraj, plus meciurile din deplasare, unde trebuie sa te duci macar cu o zi inainte, va dati seama cati bani am bagat eu. ~mi pare rau ca s-a ajuns aici, dar nu mai pot nici eu. Le-am spus jucatoarelor ca sunt libere sa plece la ce echipa vor. La anul, daca voi avea cu ce, poate voi inscrie o echipa in Divizia B“, a spus Nicu Roiebscu.
Oficialul formatiei iesene de volei a mai adaugat ca isi doreste ca voleiul sa nu moara la Iasi si noua echipa pe care o va face firma Antibiotice Iasi, fostul sponsor, sa aiba performante: „Am auzit si eu ca cei de la Antibiotice vor sa-si faca echipa de volei. E treaba lor. Eu le doresc sa obtina rezultate macar la fel de bune cum am avut eu la Penicilina Iasi. Dar cred ca le va fi foarte greu“.

Niciun comentariu: