IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 18 octombrie 2010

IONUT POPA: „NU MI-A ZIS NIMENI OFICIAL CA AM FOST DEMIS!“


Antrenorul echipei ACSMU Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat luni ca se va prezenta la antrenamentele gruparii din dealul Copoului deoarece nu i-a spus nimeni oficial ca a fost demis.
„Astazi (n.r. – luni), de la oras 18.00, este programat primul antrenament dupa victoria cu Petrolul Ploiesti si eu ma prezint la antrenament. Nu mi-a zis nimeni oficial ca am fost demis! Voi, ziaristii, mi-ati spus ca am fost demis, dar oficial nu mi-a zis nimeni nimic. Vin la antrenamente deoarece nu vreau sa spuna cineva ca nu am venit la treaba. Astept sa fiu chemat de domnul Negoita la discutii. Daca vrea sa plec, asta e. Eu am un contract cu Poli Iasi si daca ne despartim, sper sa o facem pe cale amiabila“, a spus Ionut Popa.
Finantatorul formatiei iesene, Ionut Negoita, a declarat vineri, la finalul partidei cu Petrolul Ploiesti, ca se gandeste sa-l inlocuiasca pe antrenorul Ionut Popa deoarece acesta a spus ca gruparea din dealul Copoului nu are sanse de promovare.

Niciun comentariu: