IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 28 octombrie 2010

ADRIAN FALUB VREA SA DEBUTEZE CU DREPTUL LA ACSMU POLI IASI


Antrenorul echipei ACSMU Poli Iasi, Adrian Falub, a declarat joi ca isi doreste sa debuteze cu dreptul la gruparea din dealul Copoului.
„In stagiul de pregatire de la Campulung Moldovenesc am avut ocazia sa-i cunsc mai bine pe jucatori si ei pe mine. Vreau sa debutez cu dreptul la Poli Iasi. Nu ascund faptul ca mi-as dori o victorie, dar niciun egal la Gaz Metan CFR Craiova nu ar fi un esec. Ne asteapta un meci foarte dificil in fata unei echipe care are un lot omogen si care nu prea a pierdut puncte pe teren propriu. Cornea si Tincu sunt accidentati si vor lipsi in acest joc, in timp ce Panait este suspendat. Totusi, jucatorii mei au un moral bun dupa victoria obtinuta pe teren propriu cu Petrolul, s-au pregatit bine in cantonament si cred ca putem lua toate cele trei puncte in partida de sambata“, a spus Adrian Falub.
Tehnicianul formatiei iesene a mai adaugat ca diferenta de cinci puncte fata de primul loc nu este imposibila de surmontat: „Avem in fata sase echipe si o diferenta de cinci puncte de recuperat. Totusi, eu cred ca putem reface aceasta diferenta pana la finalul campionatului, mai ales ca urmeaza pauza de iarna in care ne putem pregati bine si cu multa munca ne putem atinge obiectivul propus, promovarea in Liga I“.

Niciun comentariu: