IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 18 octombrie 2010

IONUT NEGOITA: „ADRIAN FALUB ARE SANSE MARI SA VINA LA POLI IASI“


Finantatorul echipei ACSMU Poli Iasi, Ionut Negoita, a declarat luni ca Adrian Falub (foto) are sanse foarte mari sa preia gruparea din dealul Copoului.
„Nu este un capat de tara ca am schimbat antrenorul la mijlocul clasamentului. Echipa nu va sta mult fara antrenor. Am purtat unele discutii cu Adrian Falub, care are sanse mari sa vina la Poli Iasi. Urmeaza ca acesta sa discute cu presedintele Grigore Sichitiu detaliile contractului. Pana miercuri cel tarziu echipa va avea antrenor“, a spus Ionut Negoita.
Omul de afaceri a mai adaugat ca isi doreste un parcurs constant al echipei pentru a putea promova: „Petrolul Ploiesti nu este o sperietoare in Seria a II-a, dar cu o floare nu se face primavara. Sa nu uitam ca am pierdut la ultima clasata si am facut egal acasa cu Slatina. Nu este o solutie sa bati liderul si sa pierzi la ultima clasata. Pentru a putea promova, noi trebuie sa avem un parcurs constant, in crestere. Chiar daca suntem pe locul 7, eu sunt optimist `n continuare si cred ca putem promova“.

Niciun comentariu: