IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 30 octombrie 2010

GRIGORE SICHITIU: „TREBUIE SA CASTIGAM LA «MASA VERDE» PARTIDA DE LA CRAIOVA!“


Presedinterle clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat sambata ca gruparea din dealul Copoului trebuie sa castige la „masa verde“ partida cu Gaz Metan CFR Craiova, deoarece gazdele partidei de sambata au incalcat regulamentul care prevede ca echipele din al doilea esalon sunt obligate sa foloseasca concomitent cel putin doi jucatori Under 21 pe parcursul întregii partide.
„Cei de la Craiova au facut o mare greseala in partida cu noi. Au scos un jucator Under 21 si au introdus un fotbalist care depaseste aceasta varsta, astfel ca au incalcat prevederea regulamentului care spune clar ca in liga a II-a, echipele sunt obligate sa aiba in teren pe tot parcursul meciului cel putin doi jucatori Under 21. Eu am facut o contestatie in acest sens si trebuie sa castigam la «masa verde» partida cu Gaz Metan CFR Craiova“, a spus Grigore Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca aceste trei puncte ar putea fi mana providentei care a vrut sa ajute formatia ieseana dupa ce aceasta a pierdut nemeritat multe puncte in deplasare: „Asa a vrut Dumnezeu sa se intample! Poate a fost mana providentei care a dorit sa ne dea aceste trei puncte dupa ce am pierdut nemeritat atatea puncte in deplasare. Era foarte important pentru sa castigam acest joc. Chiar daca nu am facut-o pe teren, e bine macar ca vom castiga gratie unei greseli facute de cei de la Craiova. Imi pare rau pentru ei, dar regulamentele trebuie respectate“.
Partida Gaz Metan CFR Craiova – ACSMU Poli Iasi s-a terminat pe teren cu scorul de 1-0, intr-un meci contand pentru etapa a X-a a Seriei a II-a a ligii secunde.
In mintuul 62, oltenii l-au schimbat pe jucatorul Under 21, Surugiu, cu seniorul Catalin Nita.

Niciun comentariu: