IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 25 octombrie 2010

IONUT POPA VA PREGATI PE CS MIOVENI


Fostul antrenor al echipei ACSMU Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat ca a ajuns la un acord cu conducerea divizionarei secunde CS Mioveni si va conduce luni primul antrenament.
„Sunt in drum spre Mioveni, unde astazi (n.r. - luni) voi conduce primul antrenament. Nu am semnat inca, dar m-am inteles cu cei de la Mioveni. Lotul este unul destul de bun si vreau sa promovez cu CS Mioveni. I-am urmarit pe jucatori in partida cu UTA, dar ramane sa vad exact care sunt lucrurile care trebuie corectate la echipa“, a spus Ionut Popa.
Despre fosta sa echipa, ACSMU Poli Iasi, Popa a spus ca ramane una dintre favoritele la promovare: „Cred ca Petrolul Ploiesti, Poli Iasi, UTA si Mioveni se vor bate la promovare. Nu stiu daca aceasta este ordinea, dar oricum acestea sunt echipele care vor termina pe primele locuri. Iasul ramane o favorita la promovare, avand un lot bun si care a inceput sa joace din ce in ce mai bine in ultimele etape. Nu ma bat cu Iasul pentru promovare, eu ma voi bate sa promovam noi. Dar, asa cum am spus, Iasul ramane una dintre cele mai bune echipe din Seria a II-a".

Niciun comentariu: