IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 8 octombrie 2010

CATALIN MOROSANU A DAT IN JUDECATA IPJ VRANCEA


Luptatorul de K1 iesean, Catalin Morosanu, a declarat vineri ca a dat in judecata Inspectoratul de Politie Judetean (IPJ) Vrancea, cerand anularea unui proces verbal de contraventie prin care i s-au aplicat 9 puncte de amenda, adica 540 de lei, si i s-a suspendat permisul de conducere pe un termen de 90 zile.
Potrivit procesului verbal, la data de 24 iulie 2009, in jurul orei 23.20, Catalin Morosanu ar fi circulat cu autoturismul cu numarul de inmatriculare B-76-KVC pe ruta Focsani - Bacau, cu viteza de 123,2 km/h, pe un sector cu limita de viteza de 50 km/h.
„Am dat in judecata IPJ Vrancea deoarece sunt mai multe nereguli in legatura cu acest proces verbal. Politistii din Vrancea au intocmit un proces verbal la data de 24 iulie 2009, pe care mi l-au inmanat la 30 septembrie 2010. Deci o eventuala contraventie s-a prescris oricum. In plus, eu nici macar nu ma aflam la volanul acelui autoturism. La volanul masinii se afla un coleg de la Clubul “Scorpions”, Leonid Tcaciuc. Eu am cerut constatarea nulitatii procesului verbal deoarece nu sunt trecute datele mele personale si codul numeric personal. Procesul verbal nu este semnat de mine si nici de vreun martor. Oricum, sunt convins ca voi castiga acest proces pentru ca eu nu am gresit cu nimic. Acum trebuie sa mai merg si pana la Focsani la proces, pentru ca am inteles ca acesta va fi stramutat acolo. Asta e, trebuie sa umblu pe drumuri pentru o greseala a politistilor din Vrancea“, a spus Catalin Morosanu.
Primul termen de judecata al acestui proces a fost stabilit pentru data de 7 decembrie.

Niciun comentariu: