IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 1 octombrie 2010

POPA, NEMULTUMIT DE JOCUL ECHIPEI


La finalul partidei cu Muresul Deva, antrenorul formatiei ACSMU Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat nemultumit de prestatia elevilor sai.
„Nu sunt multumit de modul in care arata echipa acum. Am castigat, am avut o posesie buna, dar nu reusim in atac. Lipsa de omogenitate isi spune cuvantul. Sper sa aducem saptamana viitoare macar un atacant valoros. Palimaru a scos un penalty si a dat un gol. Daca ar juca slab in fiecare meci si ar marca macar o data, as fi mul]umit“, a spus Ionut Popa.
De partea cealalta, tehnicianul oaspetilor, Gheorghe Barbu, a spus ca Iasul si Mioveniul se vor bate pentru locul al doilea in Seria a II-a: „Cred ca Petrolul nu are cu cine sa se bata in aceasta serie! Dupa ce am vazut in seara aceasta (n.r. – vineri seara), cred ca Iasul si Mioveniul se vor bate pentru al doilea loc ce duce in Liga I. Iasul are multi jucatori valorosi, dar le lipseste omogenitatea. Peste 4-5 etape, Iasul va arata mult mai bine“.

Niciun comentariu: