IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 15 octombrie 2010

NEGOITA L-A DEMIS PE POPA


La finalul aprtidei cu Petrolul Ploiesti, finantatorul formatiei ACSMU Poli Iasi, Ionut Negoita, a declarat ca se gandeste sa-l schimbe pe antrenorul Ionut Popa.
"M-a nemultumit faptul ca Ionut Popa mi-a zis ca echipa nu are sanse de promovare. Nu e normal ca o persoana care nu crede in echipa sa continue. Am deja cateva variante de antrenor. Schimbarea se va face in pauza creata de retragerea echipei Minerul Lupeni, pe care trebuia sa o intalnim etapa viitoare. Unii au luat in gluma implicarea mea la aceasta echipa. O sa vedeti o alta fata a acestei formatii in iarna, cand voi investi serios“, a spus Ionut Negoita, care s-a aratat multumit de jocul echipei in partida cu Petrolul: „Sunt fericit ca am castigat cu Petrolul. Mi-a placut in primul rand jocul echipei. Cred ca avem sanse sa promovam“.

Niciun comentariu: