IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 5 februarie 2010

CATALIN MOROSANU: „O SA-I RUP CAPU’ LUI PU’U!“


Luptatorul de K1 iesean, Catalin Morosanu, a declarat vineri ca nici nu se gandeste sa nu-l invinga pe americanul de origine samoana Deutsch N. Pu’u in Gala K1 Budapesta, care va avea loc sambata.
„Pe mine nu m-a speriat niciun adversar pana acum si nu ma sperie nici acest samoan. Am avut adversari mai tari ca el. O sa-l bat asa cum stiu eu mai bine. O sa-i rup capu’ lui Pu’u! Nu are nicio sansa in fata mea. Mi-a mers bine pana acum in galele de la Budapesta, unde i-am invins pe turcii Deniz si Gulsari. Ultimul a ajuns atunci la spital, asa se va intampla si cu samoanul!“, a spus Catalin Morosanu.
In gala de la Budapesta vor mai urca in ring alti doi romani, Mihai Barbu si Ionut Atodiresei. Atodiresei il va avea ca adversar pe ungurul Piskoti Gergo, intr-un superfight pe reguli de K1 MAX, iar Barbu va lupta in piramida „ColliZion K-1 MAX Europe GP“ impotriva croatului Frane Radnic.

Niciun comentariu: