IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 17 februarie 2010

MIHAI ONICAS: „POLI IASI ARE VALOARE DE LOCURILE 8-10“


Mijlocasul echipei Poli Iasi, Mihai Onicas, a declarat miercuri ca gruparea din dealul Copoului poate termina actuala editie de campionat pe locul 8 sau 9.
„Poli Iasi s-a intarit iarna aceasta, desi nici in tur n-avea un lot rau. Desi ne aflam la doar doua puncte de primul loc retrogradabil, nici nu se pune problema sa avem emotii. Iasul este un oras mare, frumos si merita sa aiba echipa in elita. Eu cred ca echipa are acum valoare de locurile 8-10 si nici nu se pune problema sa nu ne atingem obiectivul propus, salvarea de la retrogradare. Eu am ales Poli Iasi deoarece domnul Grigoras m-a dorit, iar atunci cand cineva crede in tine si iti ofera toata increderea este normal sa-i raspunzi cu aceeasi moneda. Iar pentru mine, la 20 de ani, cel mai important aspect este sa joc. Tocmai de asta am semnat cu Iasul“, a spus Mihai Onicas.
Jucatorul imprumutat de la Steaua Bucruesti a mai precizat ca isi doreste o victorie in prima etapa a returului, cu Rapid Bucuresti: „Vom juca in prima etapa a returului cu Rapid, pe teren propriu si sper sa-i invingem. Vom juca de la egal la egal cu Rapid si vreau sa le spun fanilor nostri ca avem mare nevoie de sprijinul lor. Caldura publicului iesean am simtit-o pe propria piele, in toamna, cand Steaua s-a impus greu, pe finalul meciului, cu scorul de 2-0. Suporterii care pun presiune pe adversar le ajuta mult pe gazde in momentele cheie. Terenul va fi greu si asta ne dezavantajeaza deoarece noi avem un joc de constructie, ofensiv. Totusi, pe acelasi teren va juca si Rapid, asa ca starea gazonului nu poate fi o scuza pentru noi“.

Niciun comentariu: