IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 19 februarie 2010

PETRE GRIGORAS: „N-AM BATUT DE MULT TIMP PE RAPID, DAR ASTA NU INSEAMNA CA NU NE MAI PREZENTAM LA MECI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat vineri ca in ciuda problemelor cu care se confrunta, se asteapta la un meci bun si un rezultat pe masura din partea elevilor sai in partida de sambata, de pe teren propriu, cu Rapid Bucuresti.
„Partida cu Rapid este prima din retur si vom avea in fata un adversar dificil, care si-a propus castigarea campioantului. Statistica ne este defavorabila si chiar daca n-am batut de mult timp pe Rapid, asta nu inseamna ca nu ne mai prezentam la meci, pentru ca nici n-o sa-i mai batem! Se va afla fata in fata experienta si valoarea Rapidului cu dorinta de afirmare si daruirea jucatorilor mei. Eu sper ca noi sa avem castig de cauza si spargem ghinionul avut pana acum cu Rapid“, a spus Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai precizat ca in ciuda numarului mare de absenti, se asteapta la o evolutie buna din partea celor care vor intra pe teren in partida cu Rapid Bucuresti: „Sunt multi jucatori care nu pot evolua maine (n.r. – sambata), dar nu vreau sa ma plang. Avem un lot de 22 de jucatori si aceia care vor intra pe teren trebuie sa demonstreze ca merita sa joace la aceasta echipa. Cei care nu au evoluat prea mult pana acum au sansa sa-mi demosntreze ca eu m-am inselat in privinta lor. Fata de ultimele meciuri din retur, vor aparea sapte sau opt schimbari in primul «11», dar eu sunt optimist. ~n ceea ce priveste terenul prost, le-am spus jucatorilor ca acesta nu este o scuza. Pe acelasi teren va juca si Rapid, asa ca nu au de ce sa se planga“.

Niciun comentariu: