IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 28 februarie 2010

VALENTIN NEGRU: „TIMISOARA NU ARE FATA DE CAMPIOANA!“


Jucatorul echipei Poli Iasi, Valentin Negru, a declarat duminica, intr-o emisiune sportiva, la Antena 1 Iasi, ca formatia FC Timisoara nu a aratat in meciul direct, de vineri, ca o grupare care sa merite sa ia campionatul.
„Fara sa supar pe cineva, cred ca Timisoara nu are fata de campioana! Noi am jucat cu Rapid in prima etapa a reutrului si, chiar daca i-am batut, cred ca giulestenii sunt peste FC Timisoara. S-a vazut in meciul nostru cu FC Timisoara ca in fotbal nu castiga tot timpul cel mai bun. Eu cred ca noi am facut un meci foarte bun, mai ales in prima repriza, si am fost in dese momente peste FC Timisoara, insa nu am luat niciun punct de pe Bega“, a spus Valentin Negru.
Mijlocasul formatiei iesene a mai adaugat ca partida cu Unirea Alba Iulia, de etapa urmatoare, se anunta a fi mult mai grea decat cele doua meciuri disputate pana acum in retur: „Urmatorul meci, de pe teren propriu, cu Alba Iulia, cred ca este cel mai greu de pana acum. Spun asta deoarece in fata echipelor mari, asa cum sunt Rapid si Timisoara, nu ai nimic de pierdut, si joci fara niciun stres. Acum vom intalni o contracandidata la salvarea de la retrogradare si presiunea este pe noi. Sper, totusi, sa demonstram in acest meci ca evolutiile noastre din primele doua partide din retur nu au fost intamplatoare si sa luam toate cele trei puncte“.

Niciun comentariu: