IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 24 februarie 2010

POLI IASI FACE DEPLASAREA LA TIMISOARA CU DOUA AVIOANE


Presedintele clubului Poli Iasi, Cristian Starica, a declarat miercuri ca deplasarea echipei la Timisoara, pentru meciul de vineri, se va face cu avionul, cu doua curse de linie.
„Initial, stiind ca trebuie sa jucam sambata, noi am facut toate demersurile necesare pentru a pleca vineri. In conditiile in care meciul a fost reprogramat, am incercat sa gasim alte solutii. Avand in vedere ca nu am reusit sa inchiriem un charter, iar la cursele de linie sunt suficiente probleme, am apelat la o solutie de mijloc. 17 jucatori vor pleca maine (n.r. – joi) dimineata, cu o cursa de linie, de la Iasi, iar un alt fotbalist si ceilalti membri ai staff-ului vor pleca tot maine (n.r. – joi) dimineata, insa din Bacau. La intoarcere, am optat pentru cursa de linie de sambata Timisoara – Bacau, dupa care jucatorii vor veni cu autocarul pana la Iasi“, a spus Cristian Starica.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca antrenorul Petre Grigoras a renuntat la bulgarul Peicho Deliminkov: „Jucatorul bulgar Deliminkov nu avea referinte prea bune si atunci antrenorul Petre Grigoras a renuntat sa il mai tina in probe. Din cate am inteles, jucatorul a fost anul trecut in probe la Petrolul Ploiesti si nu a convins“.

Niciun comentariu: