IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 13 ianuarie 2009

BOGDAN ONUT: „IL ASTEPTAM PE CAPELLO SAU RANIERI!“


Capitanul echipei Poli Iasi, Bogdan Onut, a declarat marti ca nu stie cine va fi noul antrenor al gruparii din dealul Copoului, dupa ce Ionut Popa si-a dat demisia.
„Imi pare rau ca domnul Popa si-a dat demisia. Am incercat ieri (n.r. – luni) sa vorbesc cu el, dar avea telefonul inchis. Asta e, ce putem face? Mergem inainte. Nu stiu cine va fi noul antrenor. Il asteptam pe Capello sau Ranieri! Glumesc. Chiar nu stiu cine va veni la Poli Iasi, dar daca va avea nevoie in continuare de serviciile mele, eu vreau sa continui cu Poli Iasi si sa pun umarul la salvarea de la retrogradare. Eu in cariera mea nu am avut nicio retrogradare, asa ca nu cred ca acest lucru se va intampla tocmai acum“, a declarat Bogdan Onut.
Fundasul gruparii iesene a mai spus ca spera ca presedintele clubului, Sorin Boca, si presedintele de onoare, Gheorghe Nichita, sa poata rezolva problemele financiare: „Eu am incredere ca domnul Boca si domnul Nichita, ambii oameni de fotbal, vor reusi pana la urma sa rezolve problemele financiare si nu vor lasa echipa la greu. Oricum, iesirea din criza depinde in mare masura si de noi, de jucatori. Pana la urma urmei, noi am adus echipa in situatia actuala si tot noi trebuie sa o scoatem la liman. Sunt convins ca daca noi vom avea rezultate, vor aparea si banii“.
Bogdan Onut a precizat ca nu s-a discutat nimic despre diminuarea contractelor, dar ca el ar fi in principiu de acord. „Nu am purtat inca o discutie pe tema reducerii contractelor, dar daca se maresc primele si ni se asigura o stabilitate financiara, atunci si noi vom fi de acord cu diminuarea cotractelor. Toata lumea trebuie sa mai lase de la ei“, a conchis Onut.

Niciun comentariu: