IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 18 ianuarie 2009

CRISTIANO BERGODI: „DE ASTAZI, POLI IASI ARE ANTRENOR!”


Antrenorul italian, Cristiano Bergodi, a declarat duminica, dupa discutia purtata cu presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, si cu presedintele de onoare, Gheorghe Nichita, ca va prelua echipa din dealul Copoului.
„Asa cum am spus si aseara (n.r. – sambata) am venit la Iasi cu sufletul deschis si sa discut preluarea acestei echipe. Dupa discutiile purtate astazi (n.r. – duminica) pot sa va spun ca Poli Iasi are antrenor! Nu am reusit inca sa discut cu jucatorii, dar sunt sigur ca acestia vor afla din presa ca eu sunt noul antrenor al Politehnicii Iasi. Maine (n.r. – luni) voi conduce primul antrenament la Poli Iasi. Nu am discutat inca despre aducerea de noi jucatori, acest lucru urmand sa-l facem in zilele urmatoare” a declarat Cristiano Bergodi.
Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a spus ca nu au fost stabilite datele contractului care urmeaza a fi semnat luni: „Nu am discutat inca perioada pentru care va semna Cristiano Bergodi, acest lucru urmand sa-l stabilim maine (n.r. – luni) cand semnam contractul. Ma bucur ca ne-am inteles cu domnul Bergodi si sper ca impreuna sa ne atingem obiectivul propus, salvarea de la retrogradare”.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Multa bafta Bergodi! Iasul merita sa aiba o echipa de top in Liga I.
Speram ca ne vei aduce cat mai multe bucurii.