IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 15 ianuarie 2009

MARIAN BONDREA: „AS FI TENTAT SA ANTRENEZ LA IASI “


Antrenorul Marian Bondrea, propus de Ionut Popa pentru postul de tehnician la Poli Iasi, a declarat joi ca l-ar tenta sa vina sa pregateasca gruparea din dealul Copoului.
„Oficialii de la Poli Iasi nu m-au contactat pana acum, dar daca o vor face, as fi dispus sa negociez. De ce sa nu recunosc, as fi tentant sa antrenez la Iasi. Pentru mine ar fi chiar o provocare sa incerc sa salvez Iasul de la retrogradare. In plus, as continua munca inceputa in urma cu mai multi ani de bunul meu prieten Ionut Popa. Chiar nu am `nteles de ce a renuntat asa dintr-o data. El a facut treaba foarte buna la Poli Iasi si l-am sfatuit chiar si saptamana trecuta sa nu plece“, a declarat Marian Bondrea.
Un alt jucator aflat pe lista posibililor antrenori, Dorinel Munteanu, a refuzat oferta Politehnicii Iasi: „Am vorbit cu cei de la Poli Iasi, dar i-am refuzat. Momentan ma intereseaza doar sa ma linistesc dupa o toamna agitata. Nu m-a interesat propunerea Politehnicii Iasi deoarece acum nu as accepta orice oferta din tara, oricat de tentanta ar fi“.
Surse din cadrul clubului iesean sustin ca sansele cel mai mari pentru preluarea postului de antrenor la Poli Iasi le are italainul Cristiano Bergodi. ~n Romania, Bergodi a mai a mai pregatit formatiile FC National, CFR Cluj si Rapid Bucuresti.

Niciun comentariu: