IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 11 ianuarie 2009

IONUT POPA: „LUNI IMI TRIMIT DEMISIA PRIN FAX “


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat duminica faptul ca a instiintat conducerea clubului ca nu va veni la reunirea lotului si ca isi va trimite demisia prin fax.
„L-am anuntat pe presedintele Sorin Boca faptul ca nu voi veni maine (n.r. – luni) la renirea lotului. Am demisia scrisa si o voi trimite luni prin fax. Motivele sunt foarte clare si le-am mai spus. Nu exista un plan concret pentru redresarea acestei echipe, iar jucatorii nu si-au primit banii restanti. Eu mi-am dat cuvantul in fata jucatorilor ca nu mai vin la echipa daca nu-si iau banii“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca doar o minune il poate determina sa-si schimbe decizia: „Sansele ca eu sa mai continui cu Poli Iasi sunt infime. Asta ar presupune ca jucatorii sa-si primeasca banii in cel mult dou\ zile, ceea ce nu cred ca se va intampla“.

Niciun comentariu: