IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 17 ianuarie 2009

RENZO ROSSI: „IN PROPORTIE DE 70%, BERGODI VA SEMNA CU POLI IASI“


Colaboratorul antrenorului Cristiano Bergodi in Romania, Renzo Rossi, a declarat sambata ca tehnicianul italian are sanse mari sa preia formatia Poli Iasi.
„Am discutat mult cu domnul Boca (n.r. – presedintele Sorin Boca) in ultimele zile si cred ca in proportie de 70 de la suta, Bergodi va semna cu Poli Iasi. In principiu, noi ne-am înteles la telefon cu domnul Boca, dar trebuie sa discutam detaliile posibilei întelegeri si cu primarul Iasului, Gheorghe Nichita. Diseara (n.r. – sambata seara) vom ajunge la Iasi, urmand ca duminica sa discutam. Daca Bergodi va accepta postul de antrenor la Poli Iasi, eu voi fi principalul lui colaborator, la echipa urmand sa fie adus si un preparator fizic din Italia“, a declarat Renzo Rossi.
Secundul lui Bergodi la Rapid si CFR Cluj a mai spus ca problema nu o reprezinta salariul pe care il va avea Bergodi ci asigurarea sumelor necesare pentru salvarea echipei de la retrogradare: „Problema nu o reprezinta neaparat angajamentul lui Cristiano, ci asigurarea unor conditii pentru a putea face o treaba buna. Noi punem mult suflet în ceea ce facem, iar pentru a putea duce treaba la bun sfîrsit avem nevoie de liniste la echipa. Tocmai de aceea vrem asigurari ca nu vor fi probleme cu banii necesari unor eventuale transferuri si pentru plata jucatorilor actuali“.

Niciun comentariu: