IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 16 ianuarie 2009

DOI ARGENTINIENI IN PROBE LA POLI IASI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri ca doi jucatori tineri, din Argentina, au venit sa dea probe de joc la grupareea din dealul Copoului.
„Asa cum am spus la reunirea lotului, am reusit sa aducem doi jucatori argentinieni. E vorba de Emmanuel Blanco, un mijlocas ofensiv de 21 de ani, care a evoluat ultima data in liga a IV_a din Argentina, la formatia a doua a clubului Argentinos Juniors si Oscar Almanda, un fundas dreapta, de 23 de ani, care a jucat ultima data in liga a II-a din Argentina, la Club Atletico Belgrano. Acestia urmeaza sa fie vazuti la lucru de noul antrenor in cantonamentul pe care il va face echipa, dupa care vom lua o decizie in privinta lor“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca data de plecare in cantonament nu mai este 16 ianuarie: „Jucatorii au efectuat in aceasta saptamana vizita medicala si, in continuare, se vor pregati in Copou, sub comanda antrenorului secund Narcis Ciocarlan. Stabilisem initial plecarea in cantonament pentru data de 16 ianuarie, insa deoarece nu am numit inca un antrenor principal, plecarea se amana, cela mai probabil pentru inceputul saptamanii viitoare“.

Niciun comentariu: