IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 30 ianuarie 2009

UNIVERSITATEA CRAIOVA RISCA SA DEA FALIMENT


Patronul firmei SC Euro Expo SRL Targu Mures, Teodor Luca, a declarat vineri seara ca magistratii ieseni au decis ca SC Fotbal Club U Craiova SA, care patroneaza echipa Universitatea Craiova, poate intra in faliment.
„Astazi, magistratii ieseni au decis ca firma SC Fotbal Club U Craiova SA, care patroneaza echipa Universitatea Craiova, sa fie declarata falimentara. In urma cu sapte ani, noi am livrat clubului oltean materiale sportive marca Joma, in valoare de 6,2 miliarde de lei. Neprimind banii, i-am actionat in instanta. Dupa sapte ani de proces, in cele din urma, instanta ne-a dat dreptate. Urmeaza sa discut cu avocatii mei sa vad cum facem sa demaram procedurile de deschidere a falimentului. Sfarsitul Universitatii Craiova incepe la Iasi! Si nu ma refer aici la prima etapa din retur, cand Craiova joaca la Iasi, ci la acest proces castigat de noi“, a declarat Teodor Luca.
Contactat telefonic, patronul Universitatii Craiova, Adrian Mititelu, a spus ca este o confuzie de nume: „Eu nu am nicio treaba cu acea datorie, actuala societate comerciala care patroneaza echipa de fotbal s-a infiintat in 2002 si nu are nicio legatura comerciala cu firma de la Targu Mures. Mai multe informatii va dau avocatii mei...“

Niciun comentariu: