IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 23 ianuarie 2009

DANIEL PANCU: „BERGODI POATE SALVA IASUL DE LA RETROGRADARE “


Daniel Pancu, jucatorul formatiei Terek Groznai, care a venit pentru o vacanta de cinci zile la Iasi si s-a pregatit vineri seara cu Poli Iasi, a declarat ca este convins ca antrenorul Cristiano Bergodi poate salva formatia din dealul Copoului de la retrogradare.
„Am primit cinci zile libere de la Terek Groznai si am venit cu niste treburi la Iasi. Astazi (n.r. – vineri), i-am cerut voie domnului Bergodi sa ma lase si pe mine sa ma pregatesc alaturi de Poli. Nu am venit sa semnez cu Poli, dar va veni si acea vreme. Eu am spus-o in repetate randuri ca vreau sa-mi inchei activitatea la gruparea din dealul Copoului. Nu stiu cand va fi acel moment, dar vreau sa vin la Iasi cand inca mai pot juca. Pe Mister (n.r. – Cristiano Bergodi) nu il stiu foarte bine, am iesit de vreo cateva ori cu el la o cafea in Bucuresti. ~l stiu mai mult din ce mi-au spus fostii colegi de la Rapid. A fost foarte iubit acolo si a facut treaba buna. Este un mare castig pentru Poli Iasi venirea sa. Eu cred ca domnul Bergodi poate salva Iasul de la retrogradare“, a declarat Daniel Pancu.
Antrenorul Cristiano Bergodi a declarat ca si-ar dori un jucator ca Daniel Pancu, dar este constient ca in acest moment Poli Iasi nu-si permite un asemenea fotbalist: „Daniel m-a rugat sa se pregateasca alaturi de noi. Normal ca mi-as dori sa vina la Iasi, dar stiu ca n use poate. Toata tara stie cine este Pancu si care este valoarea lui Pancu. Nu pot eu sa cer un asemenea jucator acum. Daca el va dori sa vina peste cativa ani sa joace din no uaici, Iasul ar avea numai de castigat“.

Niciun comentariu: