IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 19 ianuarie 2009

CRISTIANO BERGODI A SEMNAT CU POLI IASI


Antrenorul italian, Cristiano Bergodi, a semnat luni, cu formatia Poli Iasi, un contract pentru o perioada de sase luni, cu posibilitatea de prelungire pentru inca doi ani.
Bergodi a fost prezentat oficial luni dupa-amiaza, intr-o conferinta de presa, impreuna cu team-manager-ul Renzo Rossi.
„Am venit sa pun suflet la aceasta echipa si sa ne atingem obiectivul propus, salvarea de la retrogradare. Stiu ca nu va fi usor, dar daca nu as fi crezut ca pot salva Iasul de la retrogradare, nu as mai fi venit. Ganditi-va ca mi-am lasat sotia acasa, in Italia, cu trei copii mici, pentru a veni aici. Am mare incredere in jucatorii mei si sunt convins ca impreuna vom reusi sa ne atingem obiectivul. Eu mereu am avut o relatie foarte buna cu jucatorii pe unde am antrenat si am pus intotdeauna pret pe loialitate. Probabil ca valoarea lotului echipei lui Poli Iasi nu se compara cu ce am avut la Rapid sau CFR Cluj. Ca valoare, cred ca Iasul se compara cu FC National, cand am antrenat eu acolo, dar pentru mine, jucatorii mei sunt cei mai buni! Orasul Iasi este unul dintre cele mai mari si mai frumoase din tara. Am citit multe pe internet despre acest oras. Domnul Mircea Radulescu a spus despre mine ca ma adaptez repede in Romania si eu sunt convins ca asa va fi“, a declarat Cristiano Bergodi.
Noul tehnician al formatiei iesene a mai spus ca isi doreste sa faca tot atatea lucruri importante la Poli Iasi cate a facut si Ionut Popa: „Ionut (n.r. – Ionut Popa) a stat aici patru ani si asta inseamna ca a facut lucruri improtante. Pentru un antrenor inseamna foarte mult patru ani sa stea la o echipa. Eu sper sa fac macar atatea lucruri bune cate a facut Ionut“.
Despre sine, Bergodi a spus ca este un antrenor exigent.
„Nu sunt un dictator! ~nsa peste tot pe unde am antrenat am avut rezultate bune, zic eu, pentru ca am fost exigent cu jucatorii mei, dar si un prieten al lor. Acelasi lucru il voi face si la Iasi. Dimineata, inainte de antrenament, am stat de vorba cu jucatorii si le-am cerut in primul rand corectitudine maxima. Am de lucrat foarte mult cu ei, dar nu vreau sa inteleaga cineva ca fac asta pentru ca echipa este slaba. Nu. Mie imi place sa lucrez foarte mult tehnico-tactic“, a conchis Bergodi.

Niciun comentariu: