IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 6 ianuarie 2009

POLI IASI VA MERGE IN CANTONAMENT IN UNGARIA SI REPUBLICA MOLDOVA, DACA VOR FI BANI...


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca gruparea din dealul Copoului va efectua doua stagii de pregatire in aceasta iarna, insa numai daca vor avea banii necesari.
„Pe 12 ianuarie este stabilita reunirea lotului. Dupa cateva zile de acomodare la efort si efectuarea vizitei medicale, in perioada 16-28 ianuarie echipa ar trebui sa plece in cantonament la Debrecen, in Ungaria. Am fost acolo si vara trecuta si am ales din nou aceasta locatie datorita conditiilor foarte bune de pregatire si preturilor destul de mici. Pe urma, la jumatatea lunii februarie, echipa ar trebui sa plece pentru cinci zile in Republica Moldova, unde sa dispute trei meciuri amicale. Nu am stabilit inca locatia si adversarii pentru ca nu stim inca pe ce bani contam. La intoarcerea in tara, pana la inceperea campioantului am vrea sa mai jucam patru meciuri amicale cu echipe din zona Moldovei, insa din nou nu am stabilit care vor fi adversarii. Nici cantonamentul din Ungaria nu este batut in cuie in conditiile in care noi nu stim inca bugetul pentru acest retur de campionat. Ramane ca toate deciziile sa fie luate dupa sedinta Consiliului de Administratie, care ar trebui sa aiba loc in aceasta saptamana. Eu sper, totusi, ca problemele financiare sa se rezolve si programul stabilit sa fie respectat“.
Oficialul iesean a mai spus Leonard Naidin si Ciprian Tanasa ar putea continua cu gruparea din dealul Copoului si in retur: „Am purtat mai multe discutii cu Tanasa si Naidin si acestia ar putea juca la noi in continuare. Tanasa nu si-a depus memoriu, asa cum am vazut prin presa, iar lui Naidin, aflat la final de contract, i-am facut zilele acestea o oferta si ramane ca el sa decida daca va continua cu Poli Iasi sau nu“.

Niciun comentariu: