IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 19 ianuarie 2009

SORIN BOCA: „PRIN VENIREA DOMNULUI BERGODI LA IASI, AM FACUT UN PRIM PAS SPRE SALVAREA DE LA RETROGRADARE!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat luni, in cadrul unei conferinte de presa, ca venirea antrenorului Cristiano Bergodi este un prim pas facut de gruparea din dealul Copoului pentru salvarea de la retrogradare.
„Asa cum am promis la reunirea lotului, echipa Poli Iasi are antrenor pana la plecarea in cantonament. Acesta este Cristiano Bergodi. Eu sper ca fanii sa aprecieze faptul ca domnul Bergodi a venit sa antreneze la Iasi si sa-l primeasca cu aceeasi dragoste care i-au aratat-o antrenorului Ionut Popa, caruia vreau sa-i multumesc oficial pentru tot ce a facut la Iasi. Vreau sa-i dau domnului Bergodi un mic cadou (n.r. – fular) in culorile clubului nostru, culori care sunt foarte apropiate de cele ale echipei unde a jucat atatea ani, Lazio Roma. Sper ca acest cadou sa-l pastreze cand va veni momentul sa plece de la Iasi si sa-l aiba tot timpul ca o amintire legata de orasul nostru. Eu cred ca prin venirea domnului Bergodi la Iasi, am facut un pas spre salvarea de la retrogradare! Mai avem inca 17 pasi, foarte grei, dar eu sper ca la final sa ne atingem obiectivul propus, salvarea de la retrogradare“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca Renzo Rossi, care va fi team-manager, va asigura legatura dintre conducerea tehnica si cea administrativa: „~n munca sa, domnul Bergodi va fi ajutat de domnul Renzo Rossi, care va detine functia de team-manager la echipa noastra. Domnul Rossi va asigura legatura care trebuie sa existe intre conducerea tehnica si cea administrativa. Antrenor secund la echipa va ramane Narcis Ciocarlan, iar antrenor cu portarii ramane Ioan Campeanu. De pregatirea fizica a echipei se va ocupa domnul Ionel Colonel“.
Referitor la contractul lui Cristiano Bergodi, Boca a spus ca acesta este confidential, dar ca „este unul normal pentru Liga I, dar si pentru bugetul Politehnicii Iasi“.

Niciun comentariu: