IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 3 noiembrie 2009

GHEORGHE NICHITA: “SPER CA STARICA VA STI SA REPREZINTE CUM TREBUIE FUNCTIA DE PRESEDINTE LA POLI IASI”


Presedintele de onoare al clubului Politehnica Iasi, Gheorghe Nichita, a declarat marti, in cadrul unei conferinte de presa, ca spera ca noul presedinte executiv, Cristian Starica, sa stie sa reprezinte cum trebuie aceasta functie.
“In urma sedintei de luni, cu actionarii, presedintele clubului, Sorin Boca, si-a dat demisia. Fara prea multe comentarii, am acceptat demisia si i-am propus lui Cristian Starica sa preia aceasta functie. Starica este un om de fotbal, un fost fotbalist, un fost arbitru si un bun manager, el fiind si seful Directiei Piete, din cadrul Primariei municipiului Iasi. Ii doresc mult succes domnului Starica in functia de presedinte al Politehnicii Iasi si sper ca va sti sa reprezinte cum trebuie aceasta functie. Trebuie sa inteleaga ca el va conduce acest club si nu banca tehnica sau vestiarul”, a spus Gheorghe Nichita.
Edilul iesean a mai spus ca le-a transmis jucatorilor care nu iubesc acest club ca pot sa plece din dealul Copoului: “In discutia avuta astazi (n.r. – marti) cu jucatorii, le-am transmis ca aceia care nu iubesc acest club sunt liberi sa plece. Nu este normal ca unii jucatori sa arda gazul degeaba la noi, asa cum este cazul lui Buhusi, Tincu, Miclea sau Balba. Daca eu as fi fost presedinte executiv, dupa infrangerea de la Galati, i-as fi amendat pe jucatori si antrenori. Ce tot le suflam in bors jucatorilor si ii cocolosim! Prea multi jucatori stau la Iasi sub protectia contractului. Jucatorii trebuie sa inteleaga ca Poli Iasi nu este azil!”

Niciun comentariu: