IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 24 noiembrie 2009

PETRE GRIGORAS: “NU AS FI DORIT NIMANUI SA FIE IN LOCUL MEU IN ULTIMELE SAPTAMANI!”


Antrenrul echipei Politehnica iasi, Petre Grigoras, a declarat la sfarsitul partidei castigate in fata formatiei Pandurii Tg. Jiu, scor 1-0, ca acest succes a venit dupa ulte saptamani de chin.
"Nu as fi dorit nimanui sa fie in locul meu in ultimele saptamani. Mi-au lipsit la acest meci sapte jucatori, plus ca, inaintea acestui joc, nu ne-am putut pregati cateva zile din cauza problemelor cu gripa lui Buta. Nu a fost un meci usor si tocmai de aceea vreau sa ii felicit pe jucatori pentru victorie. A fost un succes meritat, pentru ca oaspetii nu au avut decat o ocazie de a marca. Ca sa ai victorii trebuie sa suferi! Acest succes este o «gura de oxigen» pentru urmatoarea saptamana. Bujor a marcat un gol foarte important astazi, dar nu am inteles ce a fost in capul lui cand a scapat singur cu portarul si a incercat acea «scarita». Daca nu am fi castigat astazi, il «umflam» dupa meci. Asa, i-am dat doar doua palme usoare dupa cap, sa le tina minte", a spus Grigoras.
De partea cealalta, antrenorul Pandurilor, Liviu Ciobotariu, a declarat ca nu vorbeste despre arbitraj, pentru ca ar insemna ca incearca sa gaseasca scuze jucatorilor: "Vreau sa felicit in primul rand echipa Poli Iasi pentru daruirea de care a dat dovada astazi. Noi am inceput foarte slab si le-am dat posibilitatea gazdelor sa ne domine in prima repriza. In repriza a doua am echilibrat jocul si cred ca am fi putut pleca neinvinsi de la Iasi, daca Pacurar nu ar fi ratat ocazia avuta. Ne-am dorit foarte mult sa nu pierdem si cred ca asa se explica nervozitatea din finalul jocului. Aceasta nervozitate s-a datorat si faptului ca nu am egalat la ocazia lui Pacurar si, pe final, unii jucatori au sarit calul. Eu nu comentez arbitrajul, ma intereseaza doar echipa mea. Daca as vorbi despre arbitri, ar insemna ca incerc sa gasesc scuze jucatorilor mei".

Niciun comentariu: