IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 10 noiembrie 2009

PETRE GRIGORAS: “DACA SE DECIDE SA STAM SAPTE ZIE IN CARANTINA, VOM CERE AMANAREA MECIULUI CU PANDURII”


Antrenorul echipei Politehnica Iasi, Petre Grigoras, a declarat marti ca in situatia in care se decide intrarea in carantina pentru o perioada de sapte zile, va solicita Ligii Profesioniste de Fotbal amanarea partidei cu Pandurii Tg. Jiu, care trebuia sa se dispute vineri, 20 noiembrie.
“Astazi (n.r. – marti), la ora 14.00, am aflat care este diagnosticul in cazul lui Buta. In aceste conditii, i-am trimis pe toti jucatorii acasa si ramane de vazut ce vom face. Daca se decide sa stam in carantina sapte zile, vom cere amanarea meciului cu Pandurii. Va dati seama ca tot programul de pregatire pe care l-am gandit pentru aceasta perioada va fi dat peste cap. Noi am jucat sambata, iar jucatorii au avut liber pana astazi (n.r. – marti). Daca mai stau pana luni, nu avem cum sa jucam vineri cu Pandurii”, a spus Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai precizat ca regreta ca nu a stiut diagnosticul lui Buta inaintea partiedei de la Medias: “Regret ca nu am stiut diagnosticul lui Buta inaintea partiedei de la Medias. Daca as fi stiut, as fi putut cere amanarea acelui joc, asa… N-am avut nici 18 jucatori la dispozitie pentru meciul cu Gaz Metan, iar trei dintre cei care au jucat, Adrian Ilie, Cristi Constantin si Ignatov, au intrat pe teren acuzand stari febrile”.
Jucatorul Cornel Buta a fost diagnosticat ca purtator al virusului AH1N1.

Niciun comentariu: