IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 4 noiembrie 2009

POLI IASI VA PUTEA JUCA LA MEDIAS


Presedintele cubului Politehnica Iasi, Cristian Starica, a declarat miercuri ca s-a rezolvat problema legata de suma datorata impresarului Catalin Lita si gruparea din dealul Copoului va putea fi programata la partida de sambata, din deplasare, cu Gaz Metan Medias.
“Am discutat ieri (n.r. – marti) cu actionarii clubului si am facut rost de cei 73.000 de lei, pe care clubul nostru trebuia sa-i achite impresarului jucatorului Lamine Diarrassouba. I-am virat astazi (n.r. – miercuri) banii in cont impresarului Catalin Lita si am trimis copii dupa ordinul de plata la Liga Profesionista de Fotbal, astfel ca Poli Iasi va putea juca la Medias“, a spus Cristian Starica.
Miercuri era ultima zi in care cubul Politehnica Iasi mai putea plati cei 73.000 de lei catre impresarul Catalin Lita, fara a risca sa nu fie programata in etapa urmatoare a Ligii I.

Niciun comentariu: