IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 15 noiembrie 2009

PETRE GRIGORAS: „DE ZIUA MEA NU IMI DORESC DECAT SA FIU SANATOS“


Antrenorul echipei Politehnica Iasi, Petre Grigoras, care a implinit duminica 45 de ani si a primit un tort din partea conducerii clubului, a declarat ca nu pune prea mare pret pe astfel de evenimente.
„Am stat atatea zile in casa dupa decizia luata in cazul lui Buta si de-abia am asteptat sa revin la antrenamente. Niciodata nu am pus prea mare pret pe astfel de evenimente. Nu imi place sa ma pregatesc pentru ziua mea, sa am casa plina de musafiri si asa mai departe. Eu sarbatoresc atunci cand ma simt bine. De ziua mea imi doresc doar sa fiu sanatos. Nu vreau nici masina, nici casa sau vreo excursie. Sincer, nici n-as putea pleca undeva din respect pentru echipa“, a spus Petre Grigoras.
Tehnciianul iesenilor, care le-a facut cinste jucatorilor sai cu o bere, a mai precizat ca nu crede ca partida cu Pandurii Tg. Jiu nu va fi amanata: „Dupa ce Buta a fost diagnosticat cu virusul AH1N1 si dupa ce am stat in carantina o saptamana, normal mi se pare ca partida cu Pandurii Tg. Jiu sa fie amanata. Daca Pandurii ar fi fost in situatia noastra, sunt convins ca ar fi cerut sa fie amanat meciul. Daca nu se va amana meciul, ma gandesc foarte serios sa nu ne prezentam! Ar fi o dovada de rea vointa!“

Niciun comentariu: