IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 5 mai 2010

ALEXANDRU MARIN: „SPER CA IN VIITOR SA AJUNG MAI BUN DECAT LUCIAN BUTE!“


Pugilistul iesean, Alexandru Marin, medaliat cu bronz la Campionatele Mondiale de tineret, de la Baku, a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca isi doreste ca in viitor sa aiba rezultate mai bune decat Lucian Bute.
„Am doar 18 ani si cred ca aceasta medalie de bronz obtinuta la Mondialele de tineret imi da speranta sa pot obtine rezultate cat mai bune. Sincer, mi-as dori sa-l reintalnesc la Jocurilor Olimpice ale tineretului, care vor avea loc anul acesta in Singapore, pe boxerul indian Shiva Thapa, care m-a invins in semifinale, si sa-mi iau revansa. Acum pot spune ca il cunosc foarte bine si stiu cum sa-l inving. Normal ca ma gandesc si la Olimpiada de la Londra, dar deocamdata primul meu obiectiv este o medalie cat mai stralucitoare la Jocurilor Olimpice ale tineretului. Sper ca in viitor sa ajung mai bun decat Lucian Bute!“, a spus Alexandru Marin.
In cadrul aceleiasi conferinte de presa, presedintele interimar al Federatiei Romane de Box, Vasile Catea, a spus ca Alexandru Marin este singurul pugilist roman care a obtinut dreptul de a boxa la Jocurilor Olimpice ale tineretului din acest an: „Rezultatul obtinut de Alex la aceste Mondiale este cu atat mai valoros daca tinem cont ca ii da dreptul sa participe la Jocurilor Olimpice ale tineretului din acest an. De altfel, cred ca el va fi singurul boxer roman care va participa la o asemenea competitie. Boxul romanesc a ramas mult in spatele tarilor care domina acest sport si astfel de performante, cum este cea reusita de Alex, nu pot decat sa ne bucure. Trebuie precizat si faptul ca deplasarea lui Alex la Mondiale s-a facut cu banii dati de clubul CFR Iasi, de care el apartine, si asta spune multe despre situatia in care a ajuns boxul romanesc. Avem nevoie de o strategie pentru viitor pentru ca nu mai putem s-o ducem tot asa dintr-un ciclu olimpic intr-altul“.

Niciun comentariu: