IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 9 mai 2010

DUMITRU DUMITRIU: „TREBUIE SA ARATAM CA MERITAM SA RAMANEM IN LIGA I!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Dumitru Dumitriu, a declarat duminica, in cadrul unei conferinte de presa, ca a venit momentul in care jucatorii sai trebuie sa demonstreze ca merita sa joace in Liga I si sezonul viitor.
„Nu mai spun ca este un meci foarte important sau ca este o finala pentru a nu pune presiune pe jucatori. Tratam partida cu FC Brasov ca pe un joc obisnuit, dar trebuie sa aratam ca meritam sa ramanem in Liga I! Ne dorim din tot sufletul acest lucru si tocmai de aceea nu cred ca jucatorii mei mai au motive sa nu dea randament maxim. Chiar nu mai avem ce pierde si nu mai avem de ce evolua cu teama. Este momentul sa ne autodepasim“, a spus Dumitru Dumitriu.
Tehnicianul iesenilor a mai adaugat ca nu se teme de FC Brasov, desi aceasta echipa s-a impus etapa trecuta de o maniera categorica in fata formatiei Gloria Bistrita: „Am urmarit foarte atent partida dintre FC Brasov si Gloria Bistrita pentru ca sunt urmatoarele adversare. Sincer, nu ma tem de Brasov, chiar daca au batut cu 6-0. Sa nu uitam ca pana in minutul 55 am vazut destule desincronizari in jocul Brasovului, care, cred eu, pot fi speculate. La fel, la 1-0, bsitritenii au ratat o mare ocazie. Daca ar fi marcat, cred ca altfel se juca la 1-1. Oricum, intalnim o echipa bine structurata, cu un joc combinativ, cu jucatori valorosi in toate compartimentele. Sper ca intalnind o echipa care nu doar se apara vom arata si noi ca stim fotbal“.

Niciun comentariu: