IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 20 mai 2010

DUMITRU DUMITRIU: „O VICTORIE CU 1-0 AR FI SCORUL PERFECT PENTRU NOI“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Dumitru Dumitriu, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca isi doreste o victorie, chiar si cu scorul 1-0, pentru ca sunt sanse mari ca si locul al XV-lea sa ramana in Liga I.
„O victorie cu 1-0 ar fi scorul perfect pentru noi. Indiferent de ce vor face Craiova si Pandurii, noi trebuie sa acumulam 34 de puncte. Spun asta pentru ca din cate am auzit si eu, sunt sanse mari ca si locul XV sa nu retrogradeze. E clar ca avem un joc foarte dificil, cu adversar care nu a pierdut decat patru meciuri in aceasta editie de campionat. Avem sarcina ingrata de a castiga aceasta partida foarte grea, insa trebuie neaparat sa reusim acest lucru. Cred ca ii stiu foarte bine acum pe toti jucatorii si la fel de bine stiu cum putem castiga acest meci. N-am reusit pana acum sa deslusesc comportamentul atacantilor si sunt mahnit de asta, dar sper ca in partida de sambata lucrurile sa se schimbe“, a spus Dumitru Dumitriu.
Tehnicianul iesenilor a mai adaugat ca isi reproseaza faptul ca nu i-a adus mai repede la prima echipa pe jucatorii la care a renuntat Petre Grigoras in iarna si ca nu i-a titularizat mai repede pe Viveiros si Ignatov: „Fara sa jignesc pe cineva, cred ca nu trebuia sa se renunte la acei jucatori in iarna. Imi reprosez faptul ca nu i-am adus mai repede la echipa, pentru ca nu am stiut care este situatia lor exacta. De asemenea, regret ca nu i-am folosit mai mult pe Viveiros si Ignatov, doi jucatori straini buni, care au demonstrat ca nu au venit la Iasi doar sa vada cat de frumos este acest oras!“

Niciun comentariu: