IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 11 mai 2010

TITI DUMITRIU: „MAI SUNT SASE PUNCTE IN JOC!“


La sfarsitul partidei cu FC Brasov, antrenorul Titi Dumitriu a declarat ca formatia sa trebuie sa castige meciurile cu Bistrita si cu Urziceniul pentru a mai spera la salvarea de la retrogradare.
"Un meci ratat, chiar daca am intalnit o echipa superioara. Sunt nemultumit ca a fost un joc in care am avut initiativa mai mult de 60 de minute. Ne-am creat multe ocazii de a marca, a fost si acel penalty, ce pot sa mai spun? Cred ca suntem una dintre putinele echipe din lumea asta care exerseaza penaltiurile la antrenament, dar uite ca in meciurile oficiale nu reusim sa inscriem din penalty. Situatia in care ne aflam si lipsa de concentrare ne-au impiedicat sa marcam astazi. Daca luam in calcul penalty-ul ratat astazi si cel din meciul cu Dinamo, acum ar fi trebuit sa avem inca patru puncte. Balba si Badea au intrat degeaba. In loc sa aduca un plus in atac, au fost inexistenti. Trebuie facut ceva pana la urmatorul meci, pentru a-i convinge pe jucatori ca nu este totul pierdut si ca putem ramane in prima liga. Mai sunt sase puncte in joc si trebuie sa abordam ultimele doua partide la victorie. S-ar putea ca in aceste doua meciuri, unii dintre jucatorii mei sa fie mai linistiti, pentru ca ei deja se cred in liga a doua", a declarat Dumitru Dumitriu.
De partea cealalta, Viorel Moldovan era multumit de punctul scos in Copou: "Am obtinut astazi un punct muncit si vreau sa ii felicit pe baieti pentru atitudinea de care au dat dovada. Il felicit in mod special pe Minca. A fost in mare forma si a dat incredere echipei. Nu stiu daca am fi meritat mai mult astazi, tinand cont de ocaziile avute de Poli Iasi. Imi pare rau pentru Poli Iasi, nu stiu in ce masura o ajuta acest punct sa scape de retrogradare, dar asta este fotbalul. Nu stiu ce va fi din vara la Brasov, avem o stare de incertitudine la echipa, insa mai sunt doua etape de jucat si pe urma ramane de vazut ce voi face.

Niciun comentariu: