IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 13 mai 2010

DUMITRU DUMITRIU: „MAI BINE SA CASTIGAM NOI, DECAT SA NE RUGAM SA PIARDA ALTII!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Dumitru Dumitriu, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca s-a saturat sa faca atatea calcule si se asteapta ca elevii sai sa castige ultimele doua meciuri din aceasta editie de campionat.
„Mai bine sa castigam noi, decat sa ne rugam sa piarda altii! Asta am facut pana acum si uite unde am ajuns. Nu ma intereseaza ce fac alte echipe, noi trebuie sa castigam ultimele doua meciuri din aceasta editie de campionat. Le-am si spus jucatorilor ca nu Minca ne-a nenorocit in ultima etapa jucata. Singuri am facut asta, ratand vreo sapte-opt ocazii clare de a marca. Cine e Minca asta? Eu il stiu de cand juca la Rapid si lua goluri printre picioare! Hai sa fim seriosi! Trebuie sa le fie foarte clar jucatorilor mei ca nu mai accept nicio scuza. Cum poate un jucator de 26-32 de ani sa fie inhibat?! Da’ ce suntem grupa de juniori?! Sper ca au inteles ca ei traiesc din fotbal si daca mai vor sa aiba salarii de Liga I trebuie sa castige aceste ultime doua meciuri, la Bistrita si acasa cu Urziceniul“, a spus Dumitru Dumitriu.
Tehnicianul iesenilor a mai adaugat ca spera ca jucatorii Gloriei Bistrita sa trateze usor meciul, dat fiind ca s-au salvat deja de la retrogradare: „Am vazut meciul Bistritei cu Unirea Urziceni, o echipa care trage la titlu, si jucatorii Gloriei au demonstrat ca sunt o forta, cel putin pe teren propriu. Am avea o sansa in plus la Bistrita, daca ei ne vor trata de sus, dat fiind ca s-au salvat deja de la retrogradare. Noi avem destule motivatii pentru acest meci si trebuie sa facem tot psoibilul pentru a lua cele trei puncte. Trebuie sa dam dovada de eroism duminica si nu folosesc aceste cuvinte pentru a brava. Chiar trebuie sa dam totul pe teren pentru a castiga acest meci“.

Niciun comentariu: