IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 3 mai 2010

GHEORGHE NICHITA: „SPERANTA NU A MURIT INCA LA IASI!“


Presedintele de onoare al clubului Poli Iasi, Gheorghe Nichita, a declarat luni seara ca spera in continuare ca gruparea din dealul Copoului se va salva de la retrogradare.
„Toata lumea stie cat de mult iubesc eu aceasta echipa si cate am facut pentru ea. Ma doare sufletul de situatia in care s-a ajuns. Nu vreau sa spun foarte multe si nu vreau sa facem analize atata timp cat mai sunt sanse ca aceasta echipa sa se salveze de la retrogradare. Speranta nu a murit inca la Iasi! Eu inca mai sper ca in ultimele etape jucatorii vor strange randurile si vor reusi sa pastreze Iasul in Liga I“, a spus Gheorghe Nichita.
Edilul a lasat de inteles ca o mare parte din vina pentru situatia in care s-a ajuns o are fostul antrenor, Petre Grigoras: „Nu vreau sa acuz sau sa pun presiune pe echipa, dar cred ca Petre Grigoras trebuia schimbat mai de mult. A venit in urma cu ceva timp portarul Cristi Brtnet si mi-a spus ca atmosfera nu este asa cum ar trebui la echipa. Am avut multe discutii cu Grigoras referitor la nefolosirea lui Viveiros sau a jucatorilor la care a renuntat in iarna. Au fost deciziile lui si eu le-am respectat, dar uite unde s-a ajuns. {i astazi (n.r. – luni) am fost la vestiar si le-am transmis jucatorilor ca nu este totul pierdut si ca inca se mai poate face ceva pentru a ne salva. La finalul campionatului, vom face o analiza serioasa si atunci voi putea spune si eu mai multe. Deocamdata, vreau ca toti iesenii sa fim alaturi de echipa si sa-i sustinem pe baieti in incercarea de a salva echipa de la retrogradare“.

Niciun comentariu: