IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 2 mai 2010

DUMITRU DUMITRIU: “NU ESTE TOTUL PIERDUT!’’


Desi Poli Iasi nu joaca nimic de multe etape, antrenorul Dumitru Dumitriu ramane optimist, considerand ca echipa se poate salva de la retrogradare.
"Am facut o prima repriza extrem de modesta si nu-mi explic de ce. Daca Branet si aparatorii si-au facut datoria, altii au jucat slab. Onicas a fost depasit de tot ce s-a intamplat in teren, Paun nu a reusit nimic, iar Badea s-a zbatut mult, dar fara folos. Cred ca la pauza si dupa ce l-am introdus pe Bujor, s-a mai schimbat fata jocului. Am ratat o sansa uriasa de a ne adauga trei puncte in clasament. Pentru noi era o victorie importanta, dar, desi pare absurd, nu este inca totul pierdut! Mergem la Targu Jiu sa batem si vom vedea ce se va intampla apoi" a spus Dumitru Dumitriu.
De partea cealalta, Cristian Pustai a acuzat in mod voalat penalty-ul dictat de Istvan Kovacs: "As vrea ca soarta campionatului sa nu fie decisa de greselile de arbitraj. In doi ani am beneficiat de doua penalty-uri, dar impotriva noastra s-au dictat o sumedenie de penalty-uri. A fost un meci foarte important pentru noi si imi felicit jucatorii ca au crezut pana la sfarsit. Pentru a evita retrogradarea, e nevoie de 37-38 de puncte. Cred ca si Alba spera acum sa se salveze!"

Niciun comentariu: