IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 5 mai 2010

TITI DUMITRIU, MULTUMIT CU UN PUNCT


La sfarsitul partidei cu Pandurii Tg. Jiu, antrenorul Titi Dumitriu s-a declarat multumit cu punctul obtinut.
"Trebuie sa spun ca acest 1-1 ma multumeste si mi se pare chiar echitabil. Problema vine de la noi pentru ca nu am putut mai mult, am avut o problema delicata cu avionul si nu am stiut cu doua zile inainte ca plecam cu masina si am avut o deplasare grea. Timp de 12 ore de la Iasi la Bucuresti, iar apoi aici si echipa nu a avut prospetime, nu s-au concentrat si de aceea am avut un inceput mai slab. Am primit gol care am inteles ca a fost din ofsaid. Ii inteleg pe cei de la Pandurii, pentru ca se vedeau castigatori si au incercat sa isi apropie victoria prin orice mijloace mai ortodoxe sau mai putin ortodoxe. O victorie ii ajuta foarte mult in perspectiva finalului de campionat si a jocurilor care urmeaza. Noi nu am avut ce sa mai pierdem, am iesit la joc si am egalat cu un un sut formidabil. Acest egal nu stiu daca ne ajuta prea mult, dar ne obliga sa jucam ultimele trei meciuri la victorie. Noi tot spunem ca jucam la victorie si nu reusim sa castigam. Ultimele patru jocuri nu am reusit nici o victorie si avem patru de 1-1. Avem un program greu, dar ne vom agata de orice sansa pentru a continua in Liga I. Eu am venit de patru etape, dar cred ca daca ramanem in prima liga se poate face o echipa valoroasa", a spus Dumitriu.
De partea cealalta, Sorin Cartu, a declarat ca rezultatul nu este echitabil, pentru ca Pandurii ar fi meritat victoria.
"Mi-e greu sa dau explicatii acum cu privire la atac si aparare. Nu cred ca mai puteam ceva, daca mai eram in teren cand s-a primit golul, pentru ca daca nu au dat gol pana in minutul 80 ce sa fac eu? Am avut patru jucatori tehnici la mijlocul terenului, Hidisan, Orac, Stancu si Pacurar, si n-am putut face o posesie jucand 11 contra 10. Asta e nesimtire si lipsa de responsabilitate. Cand primesti sau dai gol prin minutul 90, e vorba de sansa sau de ghinion. Acesta este fotbalul, totdeauna te pedepseste cand nu respecti anumite principii ale profesionalismului".

Niciun comentariu: