IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 7 iunie 2009

CRISTIANO BERGODI: „DACA RAMAN LA IASI, IN DOI ANI VREAU SA LUPTAM PENTRU CUPELE EUROPENE“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat duminica faptul ca, in cazul in care va semna prelungirea contractului cu gruparea din dealul Copoului, vrea ca in doi ani sa lupte pentru participarea intr-o cupa europeana.
„Daca raman la Iasi, in doi ani vreau sa luptam pentru cupele europene. Repet, daca raman, vreau ca in sezonul 2009-2010 sa intineresc putin echipa si sa luptam pentru un loc undeva la mijlocul clasamentului, iar in anul urmator sa tragem la o cupa europeana. Iasul este un oras mare si cred ca merita sa aiba o echipa care sa lupte pentru cupele europene“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca Poli Iasi ar trebui sa prelungeasca intelegerea cu jucatorul Jose Montiel, care este cel mai talentat jucator din lot: „Nu-mi place sa vorbesc despre fotbalisti, dar cred ca Jose Montiel este cel mai talentat jucator din lotul Politehnicii Iasi si cred ca ar trebui pastrat. Montiel a fost putin nepregatit din punct de vedere fizic si de aceea nu a dat un randament mai mare. Daca ar ajunge cu pregatirea la parametri buni, Montiel ar putea fi cel mai bun jucator de la Poli Iasi. In ceea ce-l priveste pe Ionut Balba, cred ca acesta trebui sa inteleaga ca are nevoie de o pregatire mai buna. Cred ca daca nu ar fi asa indolent, ar fi un atacant foarte bun“.
Bergodi a mai spus ca cel mai frumos moment al carierei sale la Poli Iasi ramane victoria obtinuta in fata formatiei Dinamo Bucuresti: „Cu siguranta cel mai frumos moment din cariera mea de antrenor la Poli Iasi ramane victoria obtinuta in fata lui Dinamo. Dinamo era lider si avea cele mai mari sanse la titlu cand a jucat la Iasi. Totusi, noi am facut un meci foarte bun si am rasturnat toate calculele hartiei. La capitolul deziluzii, as trece infrangerea cu Unire Urziceni, cand am recunoscut ca am gresit tactic pregatirea meciului si regret ca nu am luat puncte cu Otelul Galati in deplasare si acasa cu CFR Cluj. In aceste ultime doua meciuri cred ca am fi meritat sa luam cel putin un punct. Oricum, intr-un clasament al returului, Poli Iasi este pe locul 10 si cred ca asta spune multe“.

Niciun comentariu: