IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 17 iunie 2009

SORIN BOCA: „TOTI JUCATORII NOSTRI SUNT TRANSFERABILI“


Presedintele Politehnicii Iasi, Sorin Boca, a declarat miercuri ca toti jucatorii din dealul Copoului sunt liberi sa plece daca primesc oferte convenabile pentru club.
„Toti jucatorii notsri sunt transferabili. Daca vreunul dintre jucatorii nostri vine cu o oferta care sa avantaje clubul, ii dam drumul sa plece. Deocamdata nu si-a manifesta nimeni intentia de parasi echipa. Singurul jucator care a plecat este Andre Todescato, la care am renuntat. El a fost imprumutat pana in aceasta vara, cu posibilitate de prelungire a intelegerii. In conditiile in care nu a dat randamentul scontat, am ales sa renuntam la serviciile acestui jucator“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca isi doreste ca Leandro da Silva, Jose Montiel si Petar Jovanovic sa continue la gruparea din dealul Copoului: „Pentru Montiel, am trimis o hartie la Reggina, clubul de care apartine, prin care am cerut sa ni-l mai lase imprumut pentru inca un an, cu posibilitate de cumparare. Asteptam acum un raspuns din partea italienilor. ~n ceea ce-l priveste pe Leandro da Silva, acesta este un tanar de perspectiva, care insa a avut ghinionul sa se accidenteze si sa nu poata juca. De aceea am trimis o hartie celor de la FK Most, echipa de care apartine, pentru a ni-l lasa imprumut inca jumatate de an. Ramane de vazut ce decizie vor lua oficialii formatiei din Cehia. Referitor la Petar Jovanovic, la fel, noi am dori sa continue la Poli Iasi, tot sub forma de imprumut. Am inteles, totusi, ca oficialii gruparii FC Vaslui, de care apartine jucatorul, nu ar agrea o asemenea varianta, ei fiind dispusi doar sa-l vanda“.
~n ceea ce-l priveste pe mijlocasul Sebastian Sfarlea, aflat la final de contract cu Poli Iasi, Boca a spus ca totul depinde de jucator: „Am purtat mai multe discutii cu Sfarlea si i-am propus o suma pentru prelungirea contractului. Acum depinde numai de Sfarlea daca va accepta acea suma si va ramane in continuare la noi sau va alege sa plece la alta echipa“.

Niciun comentariu: